lins på rymmen i morse.

Ska snart ta och tvätta bort sminket och gå och lägga mig! Men tänkte bara skriva ett litet inlägg;)

Imorgon är det fredag och på HK:n så är det jag som är den som ska göra provmaten
, jag gör mat åt Matilda sen nästa vecka så gör hon mat åt mig. Jag ska göra Piroger och jag hoppas dem blir bra och att jag hinner allt!:)

Imorse när jag skulle ta på mig linserna så i vänster ögat kändes det som att det kliade, så provade jag att lägga handen för högra ögat och så klart kunde jag inte se eller jo jag kan ju se men sämre. Jag petade mig i ögat efter linsen men efter ett tag så fattade jag ju att jag hade tappat ut det:/ Fick lite panik och det är ju inte så lätt att hitta en lins. Så jag tänkte:

- Får väl gå med en lins idag och typ titta med ett öga för att se bra!!??

Men som tur så hittade min lillebror min lins, han skulle just skrapa golvet
innan som tur han han hitta den. Den hade som rullat ihop sig och såg ut som en pinne, så jag rengjorde den noggrann!:)
Så nu är jag skyldig Robin en tjänst.

(Skrapa golvet alltså jag menar då: Har en sådan där skrapa som man typ tvättar fönstrena med, för vi har bara ett skynke inget som sitter runt så inte vattnet far utanför fast det gör de inte heller bara lite. Hoppas att ni fatta vad jag menade)



Bjuder en bild på min hamser Musse;) (han har så mycket mat i kinderna, han ser ut som ett marsvin??)



Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha vad söt!:D

2012-05-04 @ 12:18:31
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0