söndag

Sitter och lyssnar på musik, har nyss fikat lite frukost:)

Håller också på att smälta i mitt rum, det är så varmt!! På morgon så är alltid solen mot mitt rum och då värms det som upp och det blir alldeles varmt och kvavt:/ Inte för att jag ska klaga på värmen men i mitt rum kan det få vara lite svalare;) Får väl använda fläkten igen som jag gjorde förra året. Ska se om jag kan låna min morbrors igen, om han inte ska ha den:P

Nu känns det att sommarlovet är nära och allt!:) Men vi har typ 2 prov kvar, denna vecka måste vi skriva klart om Buddhismen (vi har grupparbete) sen på fredag har vi engelska verb provet! Omg, hur många ord som helst. Tur att vi har läxa i dem så att man iallafall minns orden! Sen nästa vecka är det prov om buddhismen och hinduismen tror jag.

Annars idag ska jag sola! Tror att det är lite varmare än igår?:)

Vad ska ni göra idag?


(Bild som jag tog igår med mobilen, redigerade den lite också)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0