sprungit.

Sitter och lyssnar på musik och sitter i handuk;)
Vid kanske tjugo över åtta så sprang jag ut en runda, vet dock inte hur långt men kanske 2km??
Skulle testa min app som jag laddade ner idag RunKeeper men nej, den ville visst inte funka. Det var nått med GPS:n som inte funkade. Men det stod på engelska och jag är inte så bra på det, får fråga pappa sen:P
Annars har jag duschat för en stund sen och ska nog ta och sova:)
Jag ska börja springa nu i veckan för vi har Cooper (2000m) på måndag!!:( Jag vet att man kanske inte bygger upp sin kondition på denna lilla tid men jag vill hitta mitt spring sätt och hitta rätt andning. Sen ha rjag inte heller så bra kondition heller, men det ska bli ändring på! Sommaren ut och springa gärna med någon:) Får ta Robin (lillebror).
Tog denna bild för ett tag sedan, att jag är gorv??:P (lite skämt o sido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0