stan

Hej, sitter och lyssnar på musik. Ska nog snart ta och städa mitt rum, för det behövs!;)

Idag när jag vakande hade jag svullna ögon:( Dumma pollen allergi! Jag hade gnugat i ögat jätte mycket igår på kvällen, hehe. Det kliar, så då hade jag visst gnuggat lite för mycket...

Skolan har gått på som vanligt, vi var ju på 360 idag, okej det var inte roligt eller jo det var det men jobbigt. Kommer ha träningsvärk i magmusklerna, armarna och nacken kan jag ju bara säga!

Efter skolan så gick jag ner till stan med tjejerna sen delade vi på oss Jonna, Matilda och Amanda skulle på Kusen och Co (en häst affär). Jag och Tove gick ett ganska bra tag på stan, tog bussen som gick kvart i sex.
Köpte 2st ansiktsmaskar, sen köpte Tove lite saker:)

Får se ikväll om jag tar ansiktsmask.

När jag kom hem så väntade middagen på mig, de andra hade redan ätit;)
Fick egnagjorda kycklingklubbor och ris!




Jag idag^^ (Jag har inte svullna ögon nu, brukar bara få "påsar" under ögonen om ni ser-.-')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0