We are young.

Nu kan jag äntligen blogga lite, kan ju bara säga att det är skönt att ha gjort religionsprovet. Men det kommer att komma ett till om Buddhismen och Hinduismen..
Jag svarade iallafall på alla frågor, så man kan ju hoppas på att man kanske får ett G,G+? Kanske inte så mycket mer eftersom jag bara läste G-nivån men jag svarade även på frågorna som var vg och mvg:) Det är ju bra!

Fast ska snart plugga de 5 glosor som är kvar av alla verb i engelska som vi har haft!! Vi var tvugna att göra detta för dem på gymnasiet tycker att vi ska ha gjort detta:/

Annars just nu så lyssnar jag på radio, haha. Väntar på att det ska komma en låt som jag hörde på elevensval (bild) jag hörde den också förra veckan. Dock så har jag inte hört den förr...Eftersom jag inte lyssnar på så mycket radio. Sen har jag glömt refrängen-.-' Så jag kan som inte skriva in den på Youtube och hitta den:(

Imorgon är det fredag!!:) Och imorgon på HK:n så är det Matildas tur att göra prov matlagningen så jag ska få pizza, så vi andra som gjorde detta förra veckan vi får en rast:D

Wheyy! Sådan tur man har, låten som jag ville veta spelades nyss! En sådan tur man har:)




Kommentarer
Postat av: Tove

Vad var det för låt??:)

2012-05-12 @ 18:52:06
URL: http://fyraryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0