värme

Sitter och lyssnar på musik, när jag kom hem for jag, mamma och Teo ut i skogen för att jag skulle fota Teo. Det blev inget igår, vart lite sent.

Annars idag har det varit en helt vanlig fredag, en ganska varm fredag! Dock var det inte så mycket sol, men nu har solen kommit fram! Det har varit jätte varmt det skulle ju bli 23 grader och det var det nog:) Men nu blåser det så det är typ 16 grader nu. Så det var bara på med shortsen i morse (se outfit). Hoppas att i helgen att det blir mycket sol och värme så man kan ligga och pressa sig i solen;)

Här kan ni få två bilder på Teo som jag tog (blev 56bilder), har också redigerat dem lite:

'


Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

åhh vad söt:D

2012-05-25 @ 20:46:04
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0