varmt väder idag!

Ska snart gå ner och se på tv, senare ska jag hjälpa mamma att ta lite kort på Teo:D!

Idag har det varit en helt vanlig dag, det var ett riktigt sommarväder idag!! Hur varmt som helst när jag gick ner till stan:) Tänkte sola när jag kom hem. Men då blev det lite svalare ute och det blåste lite:[
Men det kommer nog flera tillfällen för att sola, vill bli lite brun till skolavslutningen! Tur att man blir lätt brun av några minuter i solen. Annars i solen har det vari 30 grader!!

Imorgon är det fredag, jippy. Man önskar bara att veckorna gick snabbare och sen sommarlov:) Det är väl kanske 3 veckor kvar?!

På stan så köpte jag den svarta bikini överdel som hör till underdelen som jag köpte igår. Det fick bli svart, orkade ändå inte vänta! Får väl köpa lite fler till sommarlovet;)


(Arkiv bild tagen av mig och redigerad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0