You gotta get up and try.

Har nyss målat naglarna, väldigt ofta jag gör det men min naglar är så fula utan. Förr då hade jag inte så ofta, men då hade jag jätte korta naglar och nu har jag ganska långa och fina.
 
Var ut med mamma och Teo på en promenad och det var inte lite kallt ute, usch och det är ju inte värst direkt. Kommer ju kallare senare i vinter. Burr..sommar tack!
 
Nu ska jag ta och gå ner och va med mamma och pappa sen kanske ta nå kvällsfika sen sova, imorgon är det fredag sen helg! Wihoo.
 
Alltså idag jag for till Krille men egentligen var det tänk att fara på BikBok för det hade allt på 50%!! Med mina vänner men. Att jag är är bra kompis som struntar i det? Att inte fara på de och istället va med Krille. Haha, hade nog ändå inte köpt något även om de har super snygga kläder inne nu osv. Har inte så mycket pengar och så måste jag spara! måste ju handla julklappar till vänner och sen fyller ju folk år också.
 
Krille la ut mig på Instagram, haha dock inte denna bild men jag ville inte va med haha. Dock så fick han en bild och ser ut som en potatis.
Bild från igår.
 
Får bli sista inlägget för idag!

Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Sv: Ja, tack! Det hoppas vi också då det är ett viktigt ämne som vi tar upp :)

Svar: Varsågod, ja verkligen!:D
Elin

2012-11-09 @ 13:52:44
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0