inlines på gympan (a)

Alltså vad gör jag?? Rubriken nedanför detta inlägg
"du kan läsa det i mina ögon och du kan se det på mina läppar."
 
Inte lite fel jag har skrivit det här, haha. Ska ta och ändra det nu men det ska ju vara
"du kan se det i mina ögon och du kan läsa det på min läppar" ;)
 

Idag slutade vi ju efter gympan så det var ju bra och det var jätte roligt för jag hade ju gjort klart allt (2000m och orienteringen) så då fick jag, Lina, Linda och Linnéa åka inlines/rollerblades eller vad ni nu kallar det för. Men det var jätte roligt, vi åkte ända till Brännanskolan sen tillbaks till Balder, så det var ett litet annorlunda gympa pass men roligt och ingen ramlade. Kommer nog ha ont i fötterna sen imorgon.
 
Efter skolan så gick jag på stan gick till Veromoda men de hade ju inte tröjan där heller så det blev inget. Förutom att jag köpte ett nagellack, dock så är det bara Fransk Manikyr. Något jag behöver för jag kan typ inte gå utan nagellack längre, naglarna är så fula annars:P Sen behövde jag nytt sådant för de andra är slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0