när de är regniga dagar kan man...

Godmorgon, eller jag vakande vid halv 11. Så idag fick jag ta sovmorgon:)
Det är jättedåligt väder ute, de regnar jättemycket. Vaknade av att det spöregnade, vädret var så igår på kvällen också:( Så det är verkligen ingen fin höst i år, allt regnar ju bara bort. Förra året så blåste typ allt bort och då menar jag de fina höstlöven på träden.
 
Idag så händer det inte så mycket ska göra matten så den blir klar, sen bara ta det lugnt.
 
 
Känns bra att läsa matte 1a hade aldrig klarat av om jag skulle läsa 1c, usch! Hade nog dött innan att öppna boken ens. Men nu räknar vi procent så det känns inte så farligt, är ganska säker på den delen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0