sämsta dagen ever!

Idag så har det varit en helt vanlig måndag förutom att den vart sämre efter lunchen! 
Vi hade ju bad i dag på Eddahallen och den är ju inte direkt så nära skolan utan ganska långt bort, så vi tänkte ta bussen dit för de går ju mycket snabbare än att gå sen så skulle, vi va där en viss tid liksom.
Vi (jag, Lina och Linda) väntade på bussen som ska gå förbi skolan och sen mot Edda:) När den kom så var vi som redo för att hoppa på och så saktar bussen in och blinkar in till och med och när vi väntar tills den har saktat in för vi kan ju liksom inte hoppas på den när den kör..ja men då när vi väntar på den så börjar den ba gasa och så kör bussen iväg!:O Jag vart så arg..så ja vi fick ju ta och gå till Edda och det blev ju himmla omvägen där eftersom de är som lite svårt att som gå en vanlig väg från stan till Edda. Men vi hann iallafall dit och badet det var ju skit skoj den roligaste simmläraren hade vi också skämtade om allt och så fick vi sitta i bubbelpoolen:D Sen när vi ska hem så tog vi bussen hem istället som tur så stannade den iallafall. Med det så missade vi typ halva matte lektionen men vi hann då ha den i 30min, dock när de är bad så får lärarna räkna med att de tar längre tid(de har de sagt).
 
Så med resultat på de här så litar jag inte på den bussen längre bara den jag åker med hem;) Och att man borde placera ett badhus lite mer in i stan och inte längst bort liksom! Finns som inga skolor här som har nära till Edda faktiskt förutom Norrhammar men det var en liten bit att gå också. De borde ha som i Burträsk där jag bodde för då satt badhuset ihop med skolan:)
 
Men så har min dag sett ut.
 
(bild från förra veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0