Vad som händer i veckan.

Tänkte skriva lite om vad som händer denna vecka:)
 
Måndag:
Vanlig skoldag, bad på gympan och det gillas inte. Bad är nog de värsta, i sånna stunder önskade man ju att man var en simmare och bara körde typ 100 varv i bassängen! Fast vill ändå eftersom vi är bara HV (RL på praktik).
 
Tisdag:
Tema Mångfald, vet inte om den riktigt starta på måndagen och är hela veckan? Vet inte vad vi kommer och gör så men det är ändå vanlig skoldag. Jenny fyller år!!:D
 
Onsdag:
Skola även bad här också. Sen när jag kommer hem ska jag städa mitt rum och då menar jag inte vanlig städning utan storstädning!
Inte för att jag har så stökigt men kan ju alltid va bra att skura golvet någon gång osv.
 
Torsdag:
Skola, står visst att vi har Fashionday redan då på Balders hemsida men vi far ju på fredagen(?). Lina följer med mig hem och ska sova över:)
 
Fredag:
Vi alla HV:are (1,2,3) far till Umeå fashion week, wihoo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0