blogg.se app och hitta mina skor.

Jag brukar inte så ofta längre vara inne på GogglePlay men nu kollade jag och jag täntke faktiskt på Blogg.se appen och den hade kommit så det var lycka för mig haha!:) Det som skulle få komma till var att välja kategori och bildens storlek:D Annars var den hur bra som helst.
 
Sen så frågade jag pappa om han hade sett mina röda tygskor från H&M för jag hade sånna föra sommarn sen hittade jag dem i förådet + mina marinblåa haha;) Det är i storlek 36..men jag kan ändå ha dem (har 37) så det var ju bra dock är det jätte tunn sula så det känns som att inte ha en sko. Egentligen är det inte bra att ha platta skor för då bli hålfoten konsitg typ. Men jag har ju mina nya högklackade men jag måste lära mig gå i vanliga skor haha. Jag har vant mig för mycket att gå i dem och när jag väl vill ta mina Converse så känner jag mig så liten hehe.
 

 
 
(fast Conversen hittade jag ju inte, de har bara funnits i hallen.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0