den 19/10 Fashion Week i Umeå:D

Idag har det varit super dåligt väder, regn och blåsigt. Nu så är det uppehåll men det blåser ganska mycket, ett riktigt höst väder!
 
Idag så hann jag sy klart min tröja imorgon ska jag sätta nitar på det, dock så har jag ännu inte fått tagit hem de första plagget men snart:) Nästa projekt är att sy kjolar!
 
Gissa vad vi fick för roligt nyhet idag, jo att den 19/10 ska vi alla som går på Hantverkslinjen (åk 1-3) till Umeå för Fashion Week alltså det kommer ju bli super skoj!:D Dock så kommer vi måsta fara super tidigt så blir att stiga upp 4 okej kanske inte riktigt men. Det är en fredag då och så ska vi äta lunch där sen så får vi shoppa lite osv.
Ska ju till Umeå denna helg också, så får väl ha kvar lite pengar då!
 
Annars idag så har dagen varit lugn, jag och mamma har nyss kommit hem från Ådells (hobby affär) köpte mig ett skissblock för akvarell. Så nu ska jag ta och måla här!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0