förkyld..

Sitter och lyssnar på musik och är hur snuvig som helst, näsan är just nu som en kran! Sen är jag också tät i näsan och det gör inget bättre. Annars har skolan rullat på som vanligt, har hitta mitt marinblåa tyg och nu ska jag ta och klippa ut delarna. Sen på lektionen så följde jag med Linneá för att det hade inte kvar något vinrött tyg så vi fick gå till stan för att kolla på Olsson tyger (eller vad det heter?) men det hade inte heller vinrött tyg:( I trikå då. Så det var bara att gå tillbaks till skolan.
 
 
I veckan så har jag och några i min klass (AnaMaria, Linneá, Lina och Linda) planerat att fara och fika imorgon efter skolan någon stanns hittils så har vi bestämt oss för Wayne's Coffee:D Så det kommer bli trevligt. Men om det är propfullt med folk där så får vi leta upp nått annat ställe.
 


Haha, att man passar i glasögon (not!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0