fredag= godis haha

Kom hem för ett tag sedan. Tog lite mellamål en youghurt och mariekex med ost på, det är jätte gott och ett beroende om man tagit några måste man ta fler!;) Haha.
 
Idag så har jag satt fast nitarna på min tröja satt fast dem på axlarna, så nu ska jag väl bara skriva klart utvärderingen sen så börja med kojl eller först så gör man prover sen ska vi sy en pennkjol sen får vi göra våran egna kjol (egen design). Efter lunch så fick vi gå till stan för att se affären Berlin (typ en "tant" affär) som hade modevisning  men det var roligt att se. Så nu fick man ju som se hur det är att gå på en catwalk som jag ska göra när det är öppet hus och kanske några fler från klassen:)
 
Nu ska jag ta och rita, bloggar senare!
 
 
Jag idag, uppsatt bulle i håret. Cira ville va med på bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0