godis:]

Kom hem för ett bra tag sedan, idag så var det ju prov och det gick väl hyfsat bra. Iallafall glosorna men nja grammatiken och det där konstiga frågorna i slutet..det var svårare.
 
Nu är det så slut med plugg för den här veckan iallafall, dock så kommer det ett på tisdagen och näst nästa vecka matte prov!!:( På tisdagen har vi ett litet prov om symaskinensdelar och om Trikå.
 
Så nu kan jag slappa lite igen och med att "fira" det köpte jag en litet godispåse på Hemmakväll, inte mycket men det är då godis;) Funderar på att göra kladdkaka senare ikväll. Okej nu måste jag låta som värsta söt sugna ungen här men nej, eller ja?! Men iallfall så var det 100år sedan jag bakade, jag är serös det var typ 100år sedan..förr då bakade jag hur mycket som helst men nu har det som lagt sig.
 


Så där mycket köpte jag haha, inte mycket som sagt..men det är ju bara en vardag så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0