Hemma.

Har kommit hem för ett tag sedan:) Det var roligt i Umeå, och köpte tre saker men jag ska ju till Umeå när vi far klassen på Umeå Fashion Week!
 
Men iallafall vi gick på de affärer som jag ville på och några andra sen trodde jag att jag skulle hitta något på Monki men nej, fanns inget jag fastnade för sen var det proppfullt med människor där och på övriga affärer! Fast ja det är ju större i Umeå än i Skellefteå;)
 
Bilder från idag:
 
 
 
Allt blev som i svart hehe, men om jag hade hittat en tröja så hade det blivit i en färg;)
Men jag köpte Dr.Denim jeans på Carling som tur finns det två Carlings affärer där och den ena affären hade de men inte det första jag var inne på. Sen köpte jag en sport BH på H&M (något som behövdes) sen en börs från Ginatricot.
 
Vi for till en annan galleria som vi inte har varit på någon gång när vi har varit i Umeå, den låg som lite utanför stan. Strömpilen hette gallerian tror jag:)
 
Sen i slutet gick vi in på någon choklad affär och vi köpte dessa söta CupCakes i choklad!:D
Kan visa bättre bild senare ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0