mycket att göra!

Sorry för väldigt dålig uppdatering men har typ inte varit hemma sen skolan..åkt omkring i bilen med mamma och gjort äranden sen jag slutade 13.05 sen skulle vi hämta pappa sen så var det att vara hemma ett litet tag sen till stan igen för jag hade ögonundersökning idag bokad 16.30 sen så var jag och mamma på stan och kollade om kring. Jag shoppade mest haha!;)
 
Snart är det mat och jag ska nu ta och plugga engelska som bara den, provet är imorgon! Tur att jag ändå känner mig säker, det är en bra känsla då man känner så:)
 
Men jag bloggar väl senare ikväll.
 
Vad jag köpte:
 


 
Köpte tröjan och denna mysiga och stora halsduk, sen en sak till ögona för jag hade något minns inte vad det hette, men det var inget farligt iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0