You're the one in my life, you're the inspiration.

 
 
Kom typ kanske hem för en timme sedan? Idag har dagen bara varit lugn..tror att jag kan bli klar med tröjan imorgon, eller jag hoppas då på det!:D Tror också att det var imorgon att vi får sluta tidigare för att vi hade längre lektion i tisdags. 
 
Idag så pratade vi om modevisningen som vi (Hantverks linjen) ska ha på öppethus, alltså att 9:erna får komma och kolla på. Samma sak gjorde jag förra året, jag kom för att kolla på HV-linjen och då hade det modevisning också.
Sen skulle vi välja ut 2 från klassen för att vara med som i gruppen som bestämmer (med 2 & 3:er). Men det var som ingen som ville (eller så kanske inte någon vågade att säga det i början?) men jag kunde "ofra" mig själv haha..så vi ändå kunde få va med i detta och tycka osv. Linneá hängde också på:) Så nu är det bara att planera, verkar ändå skoj typ teman osv. Sen vet man inte om man vill gå på catwalken? Vi får väl se..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0