fotojobb imorgon.

Har sett på tv med familjen och haft fredagsmys. Imorgon så ska nämligen Jenny komm hit tvärt och vara med mig, vi ska nämligen fara till Edda hallen och jag ska göra fotojobb åt Krille, han är med i SM som är här hemma i Skellefteå i simning så ska fota han då. Brukar ju fota tjejerna när det har hopptävlingar och dressyrtävlingar på stallet osv.
 
Så då ska Jenny göra mig sällskap och får vara min lilla assistent, även om hon typ bara kommer att sitta med mig haha. Nä men det kommer nog bli bra, det är ju SM-finalen i hockey också Skellefteå mot Luleå imorgon! Hoppas verkligen att vi vinner hejja hejja! 
 
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, så godnatt.
 
Jag idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Finaste Elin! <33

Svar: Tack!!<33 Dsm!
Elin

2013-04-13 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0