nobody said that this was easy.

Har sett på en massa Glee avsnitt nu men ska gå och lägga mig, har missat så mycket i den serien och jag minns knappt vad jag såg sist. Hänt så mycket ju så man måste hänga med. Dock så fortsätter jag med det imorgon.
 
Såg ju Mello och ja det fanns några bra och inte så bra, tyckte det som gick till final och andra chansen var bra. Förutom Carolina Af Ugglas hehe, är inget fan av henne så. Tyckte det var roligt att den här "gubb-gruppen" (minns inte vad det hette) kom med, eftersom de gjorde det här bara på skoj och så är det ju som en liten parodi av melodifestivalen tror jag, haha. Jag gillade i alla fall de första som gick till final han (bandet, minns inte heller vad de hette..) sjöng jättebra.
 
Godnatt!
 
Min chokladmousse, mamma hade gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0