Plysch peplum top.

Har varit hemma ett tag nu, på skolan så han jag klart alla detaljer. Äntligen säger jag bara! Så nu är det att designa sin egna skjorta, tänkte göra en till pappa men ångrade mig och tänker göra till mig själv. Sorry pappa, haha.
 
Efter skolan så gick jag och Linda på stan, vi gick till Ohlssons tyger och så köpte jag mig ett pastell-lila plysch tyg, ska nämligen göra en till peplum top. Kanske inte så vanligt att använda plysch tyg, men det kan ju ändå bli fint! Älskar i alla fall färgen, kommer satsa mycket på pastell i sommar. Känns väldigt fräscht! Kanske kommer på en helt ny inne grej? Fast nog har någon kommit på det. Visar resultate senare om jag blir klar med den idag och jag hoppas symaskinen vill samarbeta med mig (är lite ovan med mammas än de vi använder på skolan).
 
 
Inte lite tyg jag behövde, hehe. Tur så hade jag presentkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0