Skandinaviska mästerskapen i vintersim.

Godmorgon på er! 
 
Fast jag har varit vaken länge så, vid frukosten så såg vi (familjen) på Nyheterna och då så var vi Skellefteå med eftersom idag är det Skandinaviska mästerskapen i vintersim! 

Idag händer det inte så mycket, ska senare hjälpa mamma med att baka lite och så ska hon klippa mina toppar, har lite klyvnatoppar och så vill jag att mitt hår ska vara fräscht inför praktiken. Sen så oftast när jag klippt mig så växer mitt hår snabbare, det känns då som det. Jag ska även laga middagen, vill göra det. Så bilder på det kommer senare. Imorgon så ska vi ha släktkalas för Robin, han fyllde år förra veckan på den helg så skulle min morbror bort. Mamma bakade bullar igår så imorgon blir det fika och tårta.
 

Bilder som jag tog nyss, no makeup. Blev som en dag när man vaknar upp "snygg" ni vet hur jag menar tjejer! Att man känner sig fräsch och inte behöver något smink. Dock händer det aldrig på varadgen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0