Rasterna är så skoj!

Heej=)!

Ja nu var det helg igen:D och så är det fredag = fredagsmys;).

Men idag var jag på skolan vi hade jätte kul,på rasten,vi kör Rutan (Ritz) och så brukar ju bollen fara iväg om man skjuter ut nån och så måste man springa och hämta den så då gjorde nån det och sparkade den mot oss så kom den rakt mot mig och Jenny Lq och så sätter vi sammtidigt fram benet för att sparka på den! Och sparkar vi så att den for rakt på mitt ansikte och det vart ju en hård smäll men som tur fick jag värsta reflexsen,så att armen tog smällen men jag satt så nära armen mot ansiktet så det såg ut som den for i ansiktet och då börjar alla skratta!!;) Speciellt Jocke o Challe dom typ dog! Men det var tur att jag hade för armen för,annars skulle det ha blivit värsta smällen mot mitt ansikte;) som tur vart det inte det.
Men jag och mina kompisar (Jenny Lq,Jennü Lb,Jocke,Challe,Krille) vi har alltid kul! På skolan och rasterna!<3.

Men idag händer inte så mycket ska slappa lite och va med familjen;)

Just det jag glömde nämna att igår på gympan hade vi Redskap och det är jätte kul! För då tar man fram trampolinen och som långa mattorna mm...Och då skulle först killaran börja med trampolinen och vi fick tjejer fick börja med det andra (lite fritt att göra ex,kullibytor(stavning?) och hjulningar,balensera på bomarna,"svänga" sig i repen eller klättra:D. 
Och sen när v tjejer skulle använda trampolinen,så när vi hade gjort ljushopp och 36(runt ett helt varv) och sen skulle vi få göra volt i lufften och först tog jag händerna i madrassen men sen sa läraren att jag behövde inga händer,så då gjorde jag inte det nästa gång och då! Då klarade jag volt och ramlade på fötterna och jag vart jätte glad,för det är första gången jag ramlar på fötter! Jippi vart så glad!!;) Ska prova det på studsmattan(när snön är borta),men vi får se hur det går;P. 

Det var ett lång inlägg;) men hoppas ni orkade lästa det:)

                                                         //Kram o Puss Elin<3
                                                 
                                                                !Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0