Vi skippar det??!

Heej!

Ja nu är jag hemma:) Kom nyss hem från skolan vi hade sista lektionen i elevensval(bild). Jag gjorde ett till smycke till väskan ni ska få se det:) Men det har inte hänt nått speciellt idag förutom skolan då;). Har jätte ont i huvudet!:( och in nacken!. Men imorn drar jag till stan på morgonen och ska till optikern! Jippi ska kolla synen! Så jag kommer vara i stan halva dagen typ=).
Men nu ska jag bara ta och vila lite slappa o lyssna på musik=).
Just det igår fick jag mitt reckord på besökare hade 44st jippi var jätte glad för det! Så tack alla snälla o söta läsare!

Det här inlägget om " Hitta svaren?!" asså jag tror inte många vill va med i det så vi skippar det he...men istället nån gång så tar vi en vanlig länking=) så va med på den håll utkik:).Om inte nån tycker det var "skoj"??

                       
     Ni ser smycket med svart rosett och röd blomma o guldigt hjärta=)^^ det har jag gjort idag=).

                                                                      Kram Elin<3

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- okej:)

jag har också haft ont i huvudet idag, men är lite bättre nu, men ska nog cykla till statoil och köpa en glass det midlrar nog det hela :D

2010-04-26 @ 19:21:42
URL: http://danielas.se
Postat av: Ida

Svar; Haha men antar att det är bra :D eller vad tycker du? :D

2010-04-26 @ 20:14:58
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0