Burträsk!

Heej:)

Idag har det varit jätte roligt:), jag for till Burträsk och hälsade på Björnåkerskolan (min förra skola) :)!
Kom dit ungefär 9.30, jag ville överraska mina klasskompisar så jag hade tagit må mig luvan (på jackan) sen knackade jag på och gick in. Och sen tittade jag upp:P Oj,vad glada och chockade dem vart!
Jag har verkligen saknat dem:] så jag fick lite fjärilar i magen:P

Men jag fick fika med dem sen så såg vi på 9:ornas dans:) Det är jätte roligt att se på det. Sen så gick jag och Jenny omkring. Sen så var jag tvungen att fara kl 12.00, kunnde inte vara där så länge för det är verkligen inget roligt väder att åka bil, det är snö-rök. Så man nästa inte ser nått när en bil kör framför.

Men jag har haft en riktigt bra dag annars:) Bra början på Jullovet!

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3 


Jag och Jenny på skolavslutningen (hittade inte bilden med hela klassen på:/ ).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bytte du skola? =)

2010-12-22 @ 04:00:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0