Fika snart<3

Heej så nu har jag kommit in,ha varit ute med min lillebror:p vi åkte i högarna med madrass:)
mamma håller på baka :) ska bli gott med fika kan ta kort på det senare:)
Just nu lyssnar jag på musik på Spotify<3 skaffade det idag;) förs visste vi inte hur man gjorde men pappa hade en inbjudan så då fattade vi ju.....:D.

Imorgon är det ju skolan:) det är ändå ganska kul speciellt på onsdagar för då ha vi kort dag och så är det musik första timmen:) sen No,So,lunch och Sv sen slutar vi:)!

Imorse så spelade vi familje spel jag vann 2ggr jippi:)

Ha en bra dag:)

                                                    

Kommentarer
Postat av: Twilighter

Så roligt =)

Vad gör du nu? Hoppas du mår bra ;P

2010-02-09 @ 16:58:15
URL: http://twiiliighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0