Glad alla hjärtansdag<3<3<3.

Hej:)

Nu är det alla hjärtansdag;p<3<3...


Idag händer inte så mycket, jo badminton:D ska bli kul:p. Jag antar att jag ska va ute idag,är väldigt soligt:).

Imorn är det då skola;p den här veckan ska vi ha FLFF (företagsamt lärande för framtiden) vecka typ:) ska praoa någon stans :o men det är så himla svårt att få praoa någon stans:/. Antingen måste man va 18år eller gå i gymnasiet eller ha varit och praoat där länge! Och jag är ju bara 13år snart 14år om ca 3veckor:). Men det är väldigt svårt:(.
Men nu till saken,jo imorn så ska jag tuppera håret allt va jag kan;D så det blir mycket volym;) Tar bild på det imorn:).

Här kommer lite bilder på min arm,ee ni undrar nog varför,men igår så hade jag en gumisnod rund armen och jag hade haft det ett tag,sen när jag sattt vid datorn jag ba aj va ont det gör! Jag tog bort gumisnoden sen var det ett ganska djupt sträck omkring. Och när jag kännde på det så kändes det som att det var ett båmärke,skumt nog sen efter ett tag så började det sväla up omkring sträcket kah ba ee okej aldrig hänt förut! det är kvar nu också lite... (ni typ ba oj va farligt,okej jag tycker inte heller det är farligt,men skumt?).


      
Sträcket                           Svulnaden


     
 
                     Ha en bra Alla hjärtansdag<3

Kommentarer
Postat av: helen

ha en bra alla hjärtans dag !! :) KRAM!

2010-02-14 @ 11:29:53
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

att det svullnade och gjorde ont var för att du genom att ha det bandet där stängde av blodflödet

2010-02-14 @ 12:08:27
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Piinky

skönt att höra =) jadå de är kanon bra



Kram

2010-02-14 @ 12:31:23
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Madelene

Fira lite alla(L)dag, själv? :D

2010-02-14 @ 14:10:20
URL: http://daysofmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack så mycket =)

ja man får lära sig haha ;P

2010-02-14 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0