Heja btk(Burträsk) tjejer!!

Är hemma nu :)

På skolan va det kul missade lite lektioner det va tjejhockey:) fast jag va inte med men andra:) vi vann en martch tror jag?? 5-3?? tror jag det vart,vi mötte Brännan och Norrhammar :p. Men det var så kallt idag burr... känndes inte alls kul att gå till Isladan :( så kallt... Nä men det var kul att titta på:).

På matten var det kul vi fick räkna non-stop godisar jippi vi va 3st i varje lag sen fick vi en stor påse med sånt:) sen skulle vi dela allt på 3 så vi gjorde det mm... sen räknade vi ut att alla fick 87st var,så det var gott med godis!! Våran mentor(matte lärare också) hon har jätt oss ganska många gånger godis på matte timmarna:) hon är snäll!! Liten bortskämd klass;).


Just nu gör jag inte så mycket är på datorn:) sen ska jag väl bara slappa det är ju helg:).


Ha en bra dag! Svaren på frågorna kommer idag lite senare måste göra det på andra datorn ha gjort en loggan på Paint! så jag återkommer senare idag:).

//kram Elin<3 kommer bilder på det jag hade på mig senare:)

Kommentarer
Postat av: helen

härligt att btk vann :D det är aldrig fel att missa lektioner :) detsamma tjejen!Kram / H <3

2010-02-12 @ 17:33:54
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/
Postat av: helen

hur länge har du bloggat ? :P

2010-02-12 @ 19:05:11
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0