Svar från frågestunden!<3

 Ee jaha jag hade gjort en loggan men den kan visst inte komma med på bild så det får väl bli så här;(!



Kan jag sova hos dig på Sportlovet/Matilda:

Svar: Ja du kan nog sova hos mig på Sportlovet:).

Vad fick dig att börja blogga?:

Svar: Det var först mamma som börja blogga,sen vart jag sugen på att börja sen har jag bloggat mycket:).

Mitt allra bästa kärlekstips?:

Svar: Hmm.. att man gillar den tillbaks,hänger med dem som om man va kompis med den. Visa att man gillar den också och att man älskar varandra:)<3.

Om jag har betalat för min designe?:

Svar: Nej,jag har fått den grattis av en designer jätte bra är hon här har ni hennes adress:  http://jennysbloggdesign.blogg.se/ :).

Hur länge jag har bloggat?:

Svar: Jag har bloggat sen 2009 ocktober tills nu:) min första blogg är http://tonarsvardag.blogspot.com men är aldrig inne på den nu så mycket,men jag har skrivit mest där:)!.

Om jag har några bästa vänner?:

Svar: Ja såklart Matilda hon är min bästa bästa kompis vi är med varandra så mycket vi kan(har flyttad så det är en bit i mellan) vi kommer hålla ihop förevigt!.

Vad jag tycker om Vaskas blogg?:

Den är bra :) intressan följer dig på bloglovin:)<3.

Min favorit sport?:

Det är nog badminton eftersom jag går i det:).


Det var alla frågor till er så tack så mycket för frågorna:)<3

//Kram Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0