<3 Good morning

Heej på er alla:) har ni haft en skön morgon??

Jag skulle vilja säga tack till alla som läser kommenterar mm min blogg,jag får typ nya läsare och kommentarer i "varje" inlägg nästan och ni är super:) ni är så himla snälla och ni ska veta att jag läser eran:p och skriver tillbaks :)

Så alla ha en trevlig söndag
...


Idag händer inte så mycket jo vi ska ju fara till Matilda hihi kl15.00 ska bli jätte kul. Vi ska ha roligt och jag ska hjälpa henne med en ny blogg till henne för just nu har hon blogspot.com men hon vill byta till blogg.se tycker det blir roligare typ,så då kan ni få se hennes blogg:p hon är min bästa kompis över hela värden hihi...:D

Även om jag flyttade från dig nåra mil så håller vi ihop varje dag helg,lov. Du förstår mig och jag dig,vi har kul alltid och har sjuk humor ingen fattar bara vi :).

Till Matilda  från Elin<3

Heej då alla kanske skriver efter jag ha varit hos Matilda.

                                                  

                                                           

                                                      

  

Kommentarer
Postat av: mattis:)

hehe =sant:)

2010-01-31 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0