Happy :-)

Heej idag så var jag på skolan:p vi hade volly boll på gympan och jag var helt taggad :) jag var supper glad och allt smachade bollen många gånger och vi vann 2ggr jippi var 3st i laget jag Krille(Kristoffer) Marre(Maria) och vi spelade super bra ;) Jag vet att man ska va fler men det va bara för den här gången för vi är bara 15st i klassen.

Just nu är jag jätte hungrig det var en ny maträtt på skolan och den var hur äcklig som helst,jag fick ont i magen av den typ aa inget att äta av den haha det var typ pasta med mosad kyckling i,lätt tuggat och det var typ kattmat haha, Var det någon som fick det på skolan idag?? 

Men vi ska äta varma mackor nu lite lätt mat idag;)

Men när jag kom hem så hade mamma och pappa köpt en Jacka o täckbyxor,för den 4 februari ska vi ju till Byggsiljum(en populär skidbacke),med skolan (frilufsdag) det ska bli skoj kan ta kort på det senare;) 

Men på skolan va det jätte kul skrattade mycket med vänner (killarna o Jenny) haha det var skoj. :).

                                                                   
                                                         :-)Ha en bra dag:-D

Kommentarer
Postat av: S A N N A - TÄVLING i bloggen!!

SV: Okej! :) jag pratar med killen i telefonen :)

är allt bra med dig? :)



Var gärna med i min smyckestävling! :)

kram.

2010-01-28 @ 18:43:54
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va gör du? :)

2010-01-28 @ 18:44:28
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0