Klar..

Nu har jag gjort mig i ordnign sminkat tagit på mig fest kläderna:) kommer lägga in bilder på vad vi fikar mm hihi.
Just nu fixar vi lte saker med kakor och sånt hihi ska bli gott...

                                                            Jag önskar dig lycka till
                                                                           <3
                                                                         V****


Idag så ska ju Foki säga det 3st som van namnsmyckerna hoppas det är är jag nån av dem:p skulle va skit kult.

Hare bra //Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var aldrig med i tävlingen, jag viste inte vad jag skulle skriva typ. Hoppas du vinner. Vad skrev du.?? <3 ha det bra kolla gärna min blogg, och sprid den vidare så sprider jag din vidare

2010-01-30 @ 15:11:07
URL: http://emeliewblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hej ! Fin blogg :)

allt bra idag?



2010-01-30 @ 15:15:14
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0