Bas ljud = får det "verkligare!"

Ha,jag vaknade den här gången kl 07.19 bara en minute efter igår då var det 07.18 :),just nu lyssnar jag på musik.

Igår hittade jag (hm ee jag visste typ att dom skulle passa och jag hittade dem direkt), hörlurar som jag ha till min data så nu kan jag lyssna på musik i dem och så har dem bas ljud i dem så det är ännu bättre,det låter som när vi hade min fest ungerfär ihjällafall rapplåtarna mm.... Men på festen hade vi ju den stora datorn i köket och så våra alla 4st högtalare satt vi på (det har bara funkat 2st för),och så vred jag upp bas ljudet och så vred vi upp volymen!! Och ni kan ju bara gissa om det lätt bra:) vissa låtar ex, Bow Wow (that´s my name). Dom gjorde så det vibrera i golvet och väggar!! Om en granne skulle ha gått förbi eller nått skulle de nog tro att vi skulle spränga huset ha!<3.

Men idag så har jag badminton kl 18.00 som vanligt:).

Skriver kanske mer senare krraamm Elin<3
       
                  
Sån där HelloKitty hörlurar skulle passa till min rosa dator.        

Kommentarer
Postat av: Jennü

Haha ofta han blev slaktareXD?

2010-03-21 @ 10:24:13
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- okej idag händer inte mkt:)själv?

2010-03-21 @ 10:50:01
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0