Det var lite länge sen jag bakade?;)



Hejsan!<3

Tack för ni tyckte att kjolen var snygg:D tyckte det med:P!.

Men idag har det inte hänt så mycket skolan och idag på slöjden äntiligen har jag fäst klart mormorsrutan i kudden så nu är den klar,men fick inte ta hem den hon ska vissa den först på slöjden "utställning" och så nu visste jag inte vad jag skulle göra?? (på slöjden) sen kom ajg på hm ska nog virka nått mer,för det är kul! Och sen sa jag att jag ville virka benvärmare och så fick jag det vet exakt hur dem ska se ut är väldigt bra på att virka (he skryter typ). Men jag gör dem i gråt och sen får ni väl se hur dem ser ut när dem är klara:D.

Idag ska jag baka Fransk choklad tårta att det lätt gott?!<3 Ni få se en bild på den senare,men nu ska jag ta och sätta mig med matten en stund har matte prov på onsdag!!!

Kraam Elin:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0