Make my day:P

Här kommer bilder! Jag har sminkat mig i en liten anorlunda make up, en liten mer finare och naturlig! Ska ha det imorgon på skolan,då får jag gå upp lite tidigare och fixa till det så det inte blir så mycket slarv fel;).

       (klika på bilderna)<3
  

Så här vart det,nartuligt men ändå fint och lite festligt kanske. Men på bild blir det ju aldrig bra typ,så nu om jag ser mig i spegeln så ser det mycket finare ut:).

Men jag har nyss ätit lunch och så har Robin sin kompis här,senare ska vi väll äta middag sen göra oss klara för badminton.

Kommentera om vad ni tycker om sminket!!<3

Kram elin<3

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Naaw :) Va söt!

Plugg blir det nu, sj?

2010-03-21 @ 15:08:33
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Anonym

- okej fint:)

2010-03-21 @ 18:23:30
Postat av: D A N I E L A ♥

- okej fint:)

2010-03-21 @ 18:23:37
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0