Vill shoppa

Heej på er!<3

Igår skrev jag inte så mycket;),men idag så kommer det mer:) och om vad som händer igår:)

Men igår så: Chattade jag med Jocke;P vi hade jätte skoj!! Vi satt och gjorde grimaser med varandra mm.. Sen körde vi sten,sax o påse (spel på MSN) och jag van 2ggr!! Jippi han var jätte arg...;D jag sa till han att jag vet vad du tänker!!!:P och det kändes som om jag gjorde det;P! Och så satt jag med Matilda och hade också webbcam och sen skulle jag och Robin sjunga singstar men då stängde jag av ljudet för Matilda men hon ville hör så hon fick det.....:) Vet ej hur vi lätt??:P.
Och så gick jag in igår på "olika" klädaffärer: H&M,BikBok... Men jag stanade på H&M:D och så letade jag saker som jag skulle vilja ha!! Och det gjorde jag!. Jag hittade:

Legginsen!! (svarta med en liten dragkjeda).
Lösögonfransar(lim följer med)
BH

Jah tyckte jag såg en Eye-liner som var svart(inte penna utan en såndär "kletig") men nu hittar jag den inte men sen gjorde jag det men det var visst en glittersvart:O och jag vil bara ha svart!! Men det känns som att det fins en vanlig på H&M. Men det här sakerna hittade jag som jag skulle vilja ha;) och allt det här kommer från H&M!

Mina favorit affärer är:
GinaTricot<3
H&M<3

Det fanns inte visst mer:omen jag brukar oftast köpa det biligare sakerna,för att spara pengar(som jag inte gjorde för!) Men mamma tycketr att jag tar hand om pengarna bra(att jag ser vad det kostar mm..). Och det är ju bra!!<3


Idag händer inte mycket!! Tror jag då?? men ska bar slappa typ eller?? //kram elin

Kommentarer
Postat av: sannie

tack detsamma! :)

hoppas du får en fin vecka! ^^

2010-03-10 @ 12:45:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: janine

tack du :D

haha jo de är sant !=)



Ska ta en titt på va det är för tävling :)

Ha det jättebra, kram på dig!

2010-03-10 @ 13:20:17
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: amanda

leggingsen var as snygga :)

2010-03-10 @ 15:23:22
URL: http://amandavitalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0