Skyltsöndag.

Heej:)

Det var ett tag sen jag skrev här.
Men tänkte skriva lite nu.
Som tur har jag provet imorn! Men jag hoppas det går bra, alla sa typ att det var lätt:).

Vi i klassen har bestämt att på söndag ska vi stå på Skyltsöndagen!:)
Kommer bli skoj, vi kommer sälja fika mm..
Så ni som bor i Skellefteå kan ju gärna köpa nått:P.
Jag ska baka Lussebullar!!<3

Och så fick jag veta att i So på muntliga provet fick jag G+ :D
Det är väldigt svårt att få VG o MVG i 8:an men man försöker så gott man kan.

Annars har det inte hänt så mycket under veckan. Imorn på HK så har vi Teori:P
Och det är snöstorm här!! Det blåser jätte mycket och det är super mycket med snö.
Huwa..

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3

PS!
Vi håller på att ta fram jul sakerna=D.


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv. Hehe ingen fara;)

2010-11-25 @ 20:50:15
URL: http://femtonfoton.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: typ samma ^^ morfar har vart här så jag har umgåtts med honom :D

2010-11-25 @ 21:16:35
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0