snart matilda:)

Hej:)

Har nyss ätit:)
Jag har ju hjälpt mamma att baka till pappas födelsedag på söndag:)
Jag bakade Cookies med nonstop godis:) Sen en liten "kladkaka" jag kom på den själv den var jätte god!
Jag gillar att baka och jag brukar ibland komma på egna recept:)
kl är 18.20 får väl se när Matilda kommer :) Vi drar nog till Handlarn när hon kommer o köper lite godis till ikväll:D

Kraam elin<3
Ha en trevlig kväll!

jätte gammal bild (typ en bild jag tog när jag just hade flyttat till A-torp).


Kommentarer
Postat av: Vendela

Vilken bra blogg, ska genast följa via blogloving.

Ha en fortsatt bar fredagskväll !

2010-11-05 @ 21:09:41
URL: http://wvendelakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0