Carlings.

Heej:)

Idag så cyklade ju jag och mamma till stan vi kom typ kl 13.00 men optikern hade lunchstängt, så då var vi tvungna att vara på stan o vänta i 1 timma. Så då gick jag och köpte en present till Tove:)
(fast hon fyllde år för längesedan i Juni) Men kan visa vad jag köpte till henne när jag har gett det. Sen när dem hade öppnat så fanns det ingen till optiker som hade tid dem hade andra kunder så ska dit imorgon istället.

Sen gick jag in på Carlings och provade carlings-jeans (som dem flesta kallar dem), dem satt jätte bra!!
Jag brukar aldrig hitta de perfekta jeansen eftersom jag är ganska kort så är dem för långa och ingen bra passform:/ Så jag ska köpa ett par mörkblåa på torsdag! Det fanns bara svarta XS och dem så ganska för små ut eftersom jag behövde S.

Så jag är nöjd att jag har hittat ett par bra jeans:D

Snart blir det att äta middag;)

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

2011-08-03 @ 11:53:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0