Stan.

Heej:)

Idag for jag ju till optikern och det gick bra, dem sa att jag nog hade haft en allergisk reaktion i ögat typ.
Fast jag vet inte vad jag kan ha haft det av och det borde ju ha blivit det direkt. För det blev som på kvällen.
Så jag måste ha glasögon ett litet tag längre innan jag få ta på mig linserna:/ Ha, gillar inte glasögon, känner mig typ obekväm i dem.

Senare så for vi till stan igen fast med hela familjen och fikade på Kitchen (stavning?) och sen gick vi in på
 Ur & Penn, för Robin (lillebror) skulle köpa en klocka. Och då köpte jag ett halsband:) Blev jätte nöjd!
Sen så gick vi in på Carlings och köpte byxorna, istället för att göra det imorgon;)

Här kommer bilder på det jag köpte:



Köpt på Ur&Penn för 89kr (det var ur det nya sortimentet)^¨



Kpöpt på Carlings för 399kr (dom har just nu sänkt pris, egentligen kostar dem typ 500kr?).

Vad tycker ni?
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt ;)

2011-08-03 @ 21:07:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0