Bakat pepparkakor.

Idag efter skolan så följde jag Matilda hem, vi tog lite fika och sådant först:)
Sen efter ett tag när hennes föräldra hade kommit hem så gick vi till Solbacken! I detta snö blöta vädret, det är inget fint väder. Massa slask och bara blött, kan lika gärna gå i stövlar!

Men vi gick dit till Lindex och så köpte Matilda massa saker sen jag en stor hårspary:P
Ska på stan imorgon och köpa de julklappar som fattas, och köpa lösögonfransar som jag ska ha på Julfesten:D
Sen gick vi till Ica Maxi och köpte pepparkaksdeg och sen efter middagen bakade vi:)

Bjuder på lite bilder från det:


Matildas^^

Mina^^(smileyn gjorde Matilda haha)

Jag vet att Matilda har mer än mig, och det är inte för att jag har käkat deg ahah! Men jag råka göra dem för tjocka. Men goda vart dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0