Julfesten igår!

Förlåt för jätte dålig uppdatering!!
Men hann inte skriva igår, fixade mig för igår kväll, till julfesten!:)

Det var väl ganska roligt inte så mycket att göra men, dansa kunde man ju alltid fast vi var i ett hörn där ingen ser:P Vågar inte stå där alla är om ingen annan vill dansa haha.
Men det var trolleri, lärarnas spex, sång och disco. Sen var det spex av dem som ville vara med i spexet på julfesten. Och nominering!!:)
(Har video på spexet så ni får det senare).

Matilda var ju nominerad till Årets snygging!!:D Men det är ju flera som är med.
Men det var någon annan som vann..men Matilda för mig är alltid en snygging!<3

Men nu får ni bilder, ganska dåliga efter som jag använde mobilen så. Men ni får nöja er så!


Tove, Jonna och Amanda^^

Matilda och jag^^

Amanda och Matilda^^

Jag^^


Disco^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0