Min julfestklänning.

Sitter och lyssnar på musik:D

Nu har jag äntligen tid till att blogga och sådant:) Har pluggat hela veckan, men idag så gjordes No-provet!
Det gick väl bra, hoppas jag.

Idag efter skolan så gick jag, Matilda, Amanda, Jonna och Tove till stan:D Jag bara följde med dem.
Sen hittade jag väl kläder som jag skulle vilja ha!
Det har då snöat jätte mycket idag, så nu kanske det är någon dm? Typ;)

Kollade nyss i kalendern och det är ju verkligen inte länge kvar till jul! Typ den här veckan och nästa. Det känns verkligen inte som att det är jul än, vet inte varför...men i helgen så ska jag göra ett pepparkakshus! Helt själv, så vi får väl se hur det blir haha! Sen vanlig pepparkaksdeg:)

Sen så har jag köpt en bok idag, den här boken av Blondinbella/Isabella Löwengrip Egoboost!
Den verkar bra så, jag hoppas att det blir roligt att läsa den.
Jag är verkligen ingen som bruka läsa så mycket, men har velat läsa denna bok:)

Tänkte visa en bild på min Julfestklänning:



Den ser mycket bättre ut när man har på sig den;) Ni får väl en bild när julfesten börjara närma sig!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Sötan! :)

Vad roligt att du är med och tävlar om en goodiebag från e.l.f. Kika in och se om det var du som vann! :D



Kramar.

2011-12-08 @ 22:16:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0