Ooh...my hair.

Igår var jag ju med Alva:) Vi pysslade lite sen gjorde vi fruktsallad och åt glass till. Medans vi såg på Solsidan (vi såg på DVD). :)
Så det var skoj!

Jag lovade att ta kort på mitt hår så här kommer det, men tänkte först visa innan jag klippte:


Ursäkta för dålig bild, men här är mitt långa hår^^


Mitt hår ni, jätte kort^^

Seriöst halva mitt hår är borta...
Men jag hoppas håret växer snabbt nu, eftersom jag har klippt bort det slitna.
Från och med nu ska jag sova i fläta, så håret inte slits lika mycket mot kudden!

Jag tycker att jag inte passar i kort hår, men jag var ju tvungen att klippa bort det slitna. Sen ska det bli långt igen!!

Men vad tycker ni, kort eller långt??

Kommentarer
Postat av: Pompom

Jag tycker att du var fin i båda :) Men eftersom jag älskar långt hår så tycker jag att det är mycket finare med långt! :)



Hoppas att du får en bra dag!

2011-12-29 @ 14:51:20
URL: http://justlivingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0