Så ser mitt nyår ut.

Förlåt att jag inte bloggade något igår.
Men jag följde med mamma och pappa och storhandla, sen så städade jag mitt rum. Och rensa garderoben! Och den är ju inte liten;)

Men ska fortsätta städa mitt rum, eller det är bara att dammsuga.

Tänkte berätta hur jag ska fira nyår! :)

Kl. 18.00 så ska Matildas familj komma hit och fira med oss, vi ska äta middag och sådant.
Sen blir det att se på filmer hade jag och Matilda tänkt sen kommer nog också min lillebror se ;)
Sen vet jag inte vad som händer där i mellan, man måste väl vänta till 12 slaget;)
Då blir det att gå upp till balkongen och se på raketerna, sen blir det tomtebloss ute!
Kommer ta bilder på allt;)

Så ser mitt nyår ut!




Kommentarer
Postat av: matilda

DEN (asså bilden)BORDE DU HA SOM PROFILBILD PÅ FB:D!

2011-12-31 @ 14:34:37
URL: http://ingakomment.. ja du vet;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0