Wednesday.

Sitter och lyssnar på musik;)

Ja, jag klippte ju mig igår. Kan ju bara säga att jag fick en chock!! (ska ta bilder senare, måste fixa mig lite).
Kan ju säga att jag inte är 100% nöjd, men jag var tvungen. Det var kansken slitet 1dm?? Så nu måste jag spara ut sen när jag gör det ska jag sova med en fläta!
Har inte gjort det så ofta man ska egentligen göra det, så inte håret slits så mycket mot kudden, och det är det som mitt hår har gjort...

Men jag hoppas håret växer snabbt!! Det bruka göra det när jag har klippt mig, men det kommer nog ta ett tag eftersom jag klippte mycket.

Idag händer det inte så mycket, men ska senare ikväll fara till Alva:) Vi får väl se vad vi ska hitta på då!


Bild tagen av mig och texten skrev jag själv:D
(har inte redigerat något, det här är min favorit bild!)
Tagen med: Canon EOS 50D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: haha ja det är det! :)

2011-12-28 @ 15:50:33
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0