Lista.

Hej:)

Tänkte göra en sådan här lista,som andra bloggar har;) Men den här tog jag från Jennü :D
HÄR är hennes blogg, kolla in den gärna.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm..? Svår fråga jag vet faktiskt inte.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns faktiskt inte vad jag hade för nyårslöfte-.-', men om jag gissar så tror jag inte det.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nepp.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min hamster Nelly. Fast hon kanske inte stod mig så nära men hon var min lilla vän;).

5. Vilka länder besökte du?
Inga.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Jo, det är nog mina vänner i Burträsk;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inte? Brukar inte komma ihåg datumet men jag minns saker som har hänt 2010.

8. Vad var din största framgång 2010?
Hm,framgång? Nja tror inte något sådant har hänt.

9. Största misstaget?
Eee..det vet jag inte kommer inte på nått,men det finns säkert nåt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit, men inte skadat mig.

11. Bästa köpet?
Det är nog kläder och Musse (nya hamstern).
Och saker till rummet.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det är nog kläder och lite godis. Men jag har inte varit i stan så mycket, och godis brukar jag inte köpa mycket av.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nja, asså jag har ju varit glad o sådant men kanske inte riktigt glad. Eller jag fick träffa min barndomskompis på H&M, vi har typ inte setts på jätte länge sist var det väl när jag gick i 2:an och nu går jag 8:an o han 1:a gymnasiet.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Ja, det är jätte många låtar som jag har hittat(jag som älskar musik) men jag har som ingen speciell.
465st låtar har jag på Spotify:P.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit glad men jag tror lite mer ledsnare av att jag flyttade och fick veta att jag hade Dyslexi o lämna kompisar. Det vart ganska mycket för mig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer med kompisarna, jag var mest hemma o packade:P.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det vet jag inte?

18. Hur tillbringade du julen?
Vi var hos morbror och firade och så var mamma,pappa o lillebror där och morfar.

20. Blev du kär i år?
Nepp.

20. Favoritprogram på tv?
Oj ee det vet jag inte? Brukar inte se på TV så ofta men det är nog CSI:Miami.

22. Bästa boken du läste i år?
Läser inte så mkt böcker;P.

23. Största musikaliska upptäckten?
Det är nog Hollywood Undead, dem har mkt bra musik:D

24. Något du önskade dig och fick?
En locktång:)

25. Något du önskade dig men inte fick?
En ny armbandsklocka;).

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag bjöd mina kompisar:D Jenny,Jennü,Jocke,Vicke,Ida och Matilda:D så käka vi pizza och såg på filmer den bästa var Instängd (skräckis).

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nja tror inte det? Det har varit bra:)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egna stil:) Brukar inte gå efter modet o det nya. Jag brukar liksom förvandla det gamla så det blir som snyggare o nyare.

29. Vad fick dig att må bra?
Familj o vänner:D

30. Vem saknade du?
Ee, tror inte att jag saknade nån?

32. Årets sötaste?
Det vet jag inte?:].

33. Årets hetaste?
Det vet jag inte heller:P.

34. Årets största upplevelse?
Att jag skulle flytta! (men det har jag gjort för så 4ggr så).

35. Årets besvikelse?
Hm?? Nja tror inte det finns nått?.

36. Årets bästa?
Att jag kom närmar Matilda:D (asså jag flytta till stan).

37. Årets snällaste?
Det är nog Matilda:)

Ha en trelvig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: matilda

jaa<3<3

2011-01-06 @ 19:29:19
URL: http://erikssonmatildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0