Jag vill bli frisk!

Hej:)

Sitter i sängen ska sova men tänkte skriva ett inlägg först:)
Min förkylning blir bara sämre kan man som säga, den blir inte bättre:/.
Ont i halsen,bihålerna lock för örat och trött.
Och jag käkar halstabletter, Biselvon(stavning?) och Ipren men det hjälper inte heller.

Vet inte alls vad jag ska göra?!..någon som vet vad man ska göra för att bli bättre när man är förkyld? Så man blir snabbare bättre?:)

Idag så for vi och handla och så fick jag världens ont i magen och det var den värsta krampen jag varit med om:S. Jag orkade inte stå och det gjorde ont hur jag än satt eller något..så jag somnade en liten stund sen vart det bättre. Mamma gissar på att jag kan ha magsjuka?:S men jag har inte kräkts. Men man behöver ju inte ha kräkts om man har magsjuka.
Men nu har jag inte ont i magen längre som tur är! För jag fick jätte ont! Kändes som jag ville bara ta ut magen.

Okej nu har jag bara skrivit dåliga saker men det finns verkligen inget bra att skriva förotuom att jag fyller år då idag men aa, det är ju verkligen en trevlig födelsedag man har^^ ;).



Ha en trelvig kväll!
Kraam elin<3
PS! Svara på kommentarer imorgon om jag orkar vara vid datorn.

Svar tll Ronja:
:), ha aa det kanske det gör tyckte det stavades lite konstigt;).


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

hoppas du blir friskt snart !:)

2011-03-05 @ 08:01:29
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0